torsdag 3. august 2017

Nr. 2034: "Uten Filter "

Nr. 2034:
"Uten Filter "

http://janchristensen.net/artiklerhoved.php?side=jan-hanvold-en-falsk-profet


Bilde av Jan og Inger Hanvold der nå Inger har begynt å reagere på at det er noe som ikke stemmer. Og Jan Hanvold bruker Guds ord for å villede og forføre henne! Dette viser med all tydelighet at Jan Hanvold er en falsk profet.


 
Har en jobb der jeg har anledning å høre på radio med diverse kristne forkynnere. Da på 107.7 her i Oslo som sender diverse kristne programmer.
En som har undervisning fast her på radio mellom kl. 06.30 – 7.00 er ingen ringere enn den store «apostel» Jan Hanvold.

Her en morgen så sa han følgende: «Nå har jeg vært gift med Inger i 19 år, da vil jeg si at de som kritiserer meg for å være oppadgiftet som fariseere»!

Videre fortalte han at Inger var noe forlegen mente han over alle hans ekteskap og hva det hadde å si overfor barna og andre. Han mente at det var trøblete, men han var over dette. Han var ikke hale, men hode. Med andre ord, det ordtaket passer inn her i Jan Hanvolds bibelforståelse at «tiden leger alle sår»!

I min bibel står det ikke noe om dette, tvert imot. Guds ord sier klart om at vi må gjøre opp vår synd, om vi har levd i denne synden en dag eller 19 år.

Vi leser ikke et eneste vers i Guds ord om at fordi Jan Hanvold var gift flere år med første kona, og kortere med kone nr. 2.
Men nå har han slått seg til ro med Inger.
Skriften sier tvert imot at dette er enda mer alvorlig at han ikke har gjort opp sin synd, og forlikt seg med sin første hustru.

I følge Jan Hanvold er kone nr. 3 brydd over at han har flere ekteskap bak seg.

Skal en tro Jan Hanvolds egen undervisning denne morgenen jeg hørte ham, så skal kona nr. 3 være brydd over dette.
Men sjefen selv, Jan Hanvold har nå sagt at 19 års ekteskap, det har gjort «susen!
Nå er han ikke lenger hale, men hode. Han er satt over enhver makt og myndighet, ingen er lenger oppe i «systemet» nå enn ham.
19 års ekteskap og Satan har og mennesker har ingen anklager er nå den «nye» lære til apostel Jan Hanvold!

Jan Hanvold fremstår som en falsk profet og Inger Hanvold som en dame med dårlig samvittighet. Det forteller meg at det sikkert finnes noe godt i Inger Hanvold som tross alt reagerer på at hun lever i hor etter skriftens ord?!

Skriften er veldig klar på at Inger Hanvold ikke lever rett, da han hun er gift med en fraskilt. Samt at Hanvold som en Herrens tjener skulle vært ikke tre, men èn kvinnes mann.

Når nå Inger åpenbart har reagert på dette, så kommer Jan Kaare med Guds ord overfor Inger. For å berolige henne, dette er ikke noe annet enn Satans triks, vi kan ikke bruke Guds ord i hytt og vær!

Vi kan ikke bruke 5. Mosebok 28 om å være hode og ikke hale når samvittigheten begynner å reagere. Hanvold gjør alt for å trykke ned samvittigheten hos Inger med å bruke disse skriftstedene. Det er om gjengifte og hva Guds ord sier om dette, som Hanvold åpenbart hater. Derfor manipulerer han Inger som hadde sagt ifølge Hanvold selv at hun følte seg utilpass med bl.a. at han var så ekstrem og flere ekteskap bak seg!

Jan Hanvolds siste bok heter "Uten Filter "

Dette er så feil det kan bli! Hanvold over presenterer enkelte skriftsteder, og andre sider ved Guds ord nevner han ikke.
Mannen er ikke noe annet enn en typisk falsk profet som lever akkurat som en falsk profet lever. Etter sine egne lyster og etter et falskt evangelium der synd og gjengifte er det fritt frem for!

Hanvold kan f.eks. ikke si at Inger skal bruke 5 Mosebok 28 om å være hode og ikke hale når samvittigheten reagerer. Og han kan ikke si at han nå har vært gift 19 år med Inger og de andre 21 år i tjenesten med to andre damer, og for at tiden med Inger er lengst.
Så overser Gud at gjengifte er å leve i hor for en sann kristen? Nei!!!!

Som sagt, igjen har vi på den Himmelske blogg avslørt Jan Hanvold. Vil du følge han og støtte Visjon Norge er det selvfølgelig fritt frem. Men aldri regn med at dette vil ta hverken deg eller noen andre til Himmelen.
Guds ord sier veldig klart at det er når vi vandrer etter Guds ord, da vandrer vi i Ånden og er på Himmelveien!

Ingen kommentarer: