Sider

fredag 25. august 2017

Nr. 2059: Norge har fostret frem slike falske apostler som Jan Hanvold, Jan Aage Torp og Enevald Flåten som alle er oppadgiftet som troende og er etter Guds ord definisjon horkarler som fører og farer vill!

Nr. 2059:
Norge har fostret frem slike falske apostler som Jan Hanvold, Jan Aage Torp og Enevald Flåten som alle er oppadgiftet som troende og er etter Guds ord definisjon horkarler som fører og farer vill!


Alle disse tre er egentlig tatt ut av den samme dreieskiven.
Gift på nytt alle tre, som troende.

Alle tre kaller seg selv for apostler. De er selvfølgelig falske apostler, ikke bibelske apostler.

2 Kor. 11. 13 For disse er falske apostler, svikefulle arbeidere, som skaper sig om til apostler for Kristus. 14 Og det er intet under; for Satan selv skaper sig om til en lysets engel; 15 derfor er det ikke noget stort om og hans tjenere skaper sig om til rettferdighets tjenere; men deres ende skal være efter deres gjerninger.

Joh. Åpenb. 2. 2 Jeg vet om dine gjerninger og ditt arbeid og ditt tålmod, og at du ikke kan tåle de onde; du har prøvd dem som sier de er apostler, og ikke er det, og du har funnet at de er løgnere;

En kort prestasjon i sammen med deres nye hustruer, for å understrekke at jeg ikke fabler, men taler sant og rett!

Vi vet hva skriften sier, at disse skal være et forbilde for andre. Samt, at når en blind leder en blind, så går de på samme vei.

Enevald Flåten i sammen med sin nye kone.





(PS! Enevald Flåten er ikke formelt gift, men skal gifte seg så fort alle papirer er på plass ifølge ham selv!)




Enevald Flåten sier han har vært alene 2 julehøytider på rad. Nå var det på tide at det ble en forandring. Her er det en mann som har stått foran tusener gjennom mange år, da måtte det vært herlig for en Jesu disippel å få være alene.

Men den gang sa Tordenskjold, kjødet må ha sitt.
Det er langt viktigere enn at Herrens ord blir holdt i hevd som sier klart at Flåten har ikke anledning å gifte seg igjen så lenge hans første hustru lever!

Relaterte linker:
http://blog.janchristensen.net/2016/06/nr-1544-enevald-flaten-er-han-en-fri.html
http://blog.janchristensen.net/2016/06/nr-1540-jeg-har-ikke-tro-pa-den.html

Jan Aage Torp i sammen med sin nye kone.




Relaterte linker:


Jan Kaare Hanvold i sammen med sin tredje og nye kone.




http://janchristensen.net/artiklerhoved.php?side=visjon-norge-er-en-aandelig-svinesti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Må erkjenne at dette virker helt feil. Kanskje min tolkning av gjengifte og skilte er feil?
Det som er vanskelig, er all den forvirringen dette fører med seg for andre troende.
Min overbevisning er at gjengifte er feil, men man kan jo begynne å lure på om man tar feil hvis du skjønner.

Jan Kåre Christensen sa...

Guds ord står fast.
Skriften sier at det skal bli som Noah og Lots dager.
Der en tok til ekte, gav opp, og tok nye ektefeller.
Det er bare Guds ord som går i oppfyllelse.