Nr. 3535:
Så er muren fjernet – og den såkalte ulovligheten opphørt!
Etter flere års kamp, så gav jeg etter og fikk muren fjernet.
Det er bare så trist det er mulig å forbli.
Før hadde jeg en mur ut imot veien som var pen.
Og den holdt fyllmassene på plass.
Nå er det kun en skråning, som etter Oslo Kommune og Plan og bygningsetatens mening er nå alt i lovlige former.
https://blog.janchristensen.net/2025/04/nr-3451-norge-er-blitt-et-land-der.html
Jeg mener dette er både et overgrep, samt.
Det er galskap satt i system.
Så får andre ha sine meninger og synspunkter.
For meg som ble veiledet hvordan bygge muren, er dette virkelig et overgrep og totalt meningsløst.
https://blog.janchristensen.net/2023/02/nr-3175-hva-skjedde-i-de.html
Slik ser det ut nå.
Slik var det før.
Her er skrivet fra PBE der de skriver at alt er på stell.
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/casedet.asp?mode=&caseno=202505744


